четвъртък, 13 октомври 2016 г.

енергия

Усещането за енергия е прекрасно усещане.
Онази енергия, фината, която е в мен, която е край мен.
Почувствах се прекрасно с усещането й!
За този месец тази вечер беше втората ми практика йога със Соня. Признавам, че много отдавна не съм се включвала. След пневмонията, в края на миналата година, не успях да се върна в графика. Причини сигурно има много. Няма да им правя разбор. Има зависещи и не съвсем зависещи от мен. А може би и така е трябвало...
Така или иначе, аз се върнах и се чувствам чудесно.
Усещането за енергия се засилва освен по време на практиките, но и в ежедневието ми.
Усещанията по време на практика са отново силни, вълнуващи, изненадващи, цветни, леки... Не се описва, то се усеща!
През пролетта се опитах да правя йога сама или гледайки хубавия клип на Соня, но... не ми се получи. Усещанията ги нямаше.
Сега, когато практиките са онлайн, енергията струи навсякъде край мен, в мен...
Признавам, че отдавна не съм правила нещо, което си е само за мен. Време ми е. С йога практиките стъпвам на  първото стъпало. И ще продължа нагоре...
БЛАГОДАРЯ ТИ, СОНЯ!!!


.

Няма коментари:

Публикуване на коментар