вторник, 5 май 2015 г.

сутрини

Хубави са сутрините край реката.
През всичките сезони си имат хубост. Но пролетната хубост е несравнима.
Всяка сутрин е различна. С неповторимите песни на птички, с упойващия аромат на цъфнали дървета и храсти. Със свежия мирис на зелени треви и бърза река.
Сутрешна магия...
Енергия...
Сутрешните разходки са един от най-хубавите навици, които може да имам и имам. Наскоро пак се замислих за навиците. Колкото повече хубави и полезни навици си създаваме, толкова по-малко място ще има за другите, за тези, които не ни носят ползи. Ползите са различни. Може да е радост, може да е здраве, тонус, усмивки.
Навиците имат едно много хубаво свойство. Лесно се създават. Да, точно така - лесно. Необходимо е само триседмично постоянство. Ама истинско постоянство. Така точно за двадесет и един дена можем да си създадем всеки навик. Всеки, който ние си поискаме.
Няма да мисля за лошите навици. Определението лоши си е съвсем субективно. Ще се съсредоточа върху позитивните навици, които мен ме радват. Мисля, всъщност, убедена съм, че това е начина ми.
Сутрешните разходки са един от най-хубавите ми навици...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар