неделя, 6 януари 2013 г.

неделния ден

Неделният ден е тук...
След пет часа сън се повъртях в леглото и... станах. Наспала съм се. Това май ми харесва, имам повече време.
Решено е за днес да бъде ден за захранване.
Доволна съм, че си направих детокс по никое време. Успехът бе с мен. И още е ;)
Освен усещането за студ, което ме хвана втория ден, май друг дискомфорт не съм имала. Бих го определила като най-лекия, лесния и комфортен детокс. Той е трети, проведен по този начин. И няма да е последен. Сега  очаквам с нетърпение /да, така е/ пълнолунните дни, за да го направя пак.
Пристрастеност ли усещам ;)  Хе, по-добре такава, отколкото... няма да споменавам другите, които искам да са минало за мен.
Усещанията ми по време на дните за детокс, а и след това, са невероятна лекота на физическо ниво. Може би по-добър сън - ето наспивам се бързо. Все още го осъзнавам, защото и преди сънят ми беше приличен. Е, с някои изключения. Огледалото, и то споделя суетата си. А може би най-осезаемото усещане е само мое, не се вижда - по-ясна и чиста мисъл. Отделно се забелязва спокойствието ми и поносимоспособността ми за някои дразнители. Тук, все още има какво да се желае, но... нали пътят е ясен ;)
Разбира се, че си давам сметка, че тези чудеса не се случват само от едно. Все пак аз съм една цялост, на която й влияят много неща. Детоксът, сам по себе си, не е панацея. Той е едно от нещата, които могат и правят животът ми по-здрав.
Пожелаваме си здраве по всеки повод, за всеки празник... Казваме си - нека е здраве, другото е лесно... Нека е. Но то не става с магическа пръчица. Трябва да се положи и някакво усилие. Казвам  усилие, като съвсем нямам предвид усилие с измерението му на Сизифов труд. Необходим е баланс. В усилието, в желанието...
Намислила съм си днес и една... глезотийка. Е, не е само за глезене, полезно е. Ефектът от тази процедура отново не е панацея, но е една стъпка по пътя ми към здравето. Ще отида на масаж... цялостен, много процедури в едно. Какво пък... заслужавам си го. Началото на годината... Все още не съм го правила веднага след детокс. Мисля си, че ще има по-добър ефект. Ще си покаже...
И така... Денят неделен е вече тук. Да го започвам...
Усмихвам се...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар