четвъртък, 3 януари 2013 г.

днес реших

Днес, денят е детоксов по всички правила с изключение на времето - не е пълнолуние.
За мен, днес е без значение състоянието на луната. Леко ми е, енергично ми е. Нищо друго не искам. Само това ми е достатъчно, за да се почувствам като нов човек, като успял човек.
Успяла съм. В намеренията, в плановете и в реализацията...
Днес реших - продължавам и утре. Осигурих си плодове и за утрешния ден. Не искам да казвам твърдо, че ще продължа и в събота. Утре ще го почувствам решението, което трябва да взема.
Утре ще се върна към добрите си навици отпреди празниците. Тибетските упражнения ще са номер едно. Сега се сещам, че съм позабравила за алтернативното дишане. Позабравих използването и на рейки. Ето, три добри навика, които от утре ще си напомням и ще използвам.
Днес, въпреки полубезсънната нощ, не съм придремвала. Надявам се на хубави сънища тази нощ...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар